7 תשובות
כן כי זה זה מפריע לאנשים עדיף שתצרחי במקום שאין אנשים
שואל השאלה:
לאלאלא אני לא צאחלה אני ילדת סנטר בכלל
אנונימית
לכי על זה מה אכפת לך
לא אני גם עשיתי את זה
כן וישנאו אותך
לא, תעשי את זה ושבאמת לא יהיה אכפת לך מה יגידו תעשי מה באלך