11 תשובות
את תמיד יכולה לשאול את ההורים או לבדוק בתעודת זהות אבל רשום באינטרנט
יא אני נולדתי ב5.12
ו' כסלו תשס"ו
שואל השאלה:
רק באיזה יום זה?^
אנונימית
ו כסלו תשסו
^^^^אני ב1.12 :)
שואל השאלה:
אללה דצמבר התאחדו
אנונימית
ו כסלו תבדקי בלוח שנה זה אוטוטו נראלי עוד איזה שבועיים
השנה העברי יוצא ב-10.11
ו בכסלו יוצא השנה ב10.11 (אני יוצאת מנקודת הנחה שאנשים שכתבי פה שאכן נולדת ב-ו בכסלו צודקים)
ואת יכולה לשאול את ההורים, זה כתוב בתעודת זהות, או לבדוק באינטרנט.
ו' בכסלו
אני 8.12 חדחגחחרגח וז' בכסלו אז ממש אחרי יום גם אותה שנה