3 תשובות
לא נכון. תקראי הרבה ספרים ללקיחת חומרים הכוונה רעיונות אחרי זה תיגשי לכתיבה אחרי שיש לך רעיון.
שואל השאלה:
זה לא קשור זה לזה, אני כן ניגשת עם רעיון.. פשוט יוצא גרוע. זה לא קשור לזה שיש או אין לי רעיונות, לפעמים אני דווקא ניגשת בלי שום רעיון ויוצא לי טוב יותר מפעמים בהם יש לי רעיון\
נראה לי אסור לי לקחת הפסקות בכתיבה.
זה לא קשור זה לזה, אני כן ניגשת עם רעיון.. פשוט יוצא גרוע. זה לא קשור לזה שיש או אין לי רעיונות, לפעמים אני דווקא ניגשת בלי שום רעיון ויוצא לי טוב יותר מפעמים בהם יש לי רעיון\
נראה לי אסור לי לקחת הפסקות בכתיבה.
אנונימית
ברגע שאת מכריחה את עצמל ולוחצת על עצמך להמשיך רוב הסיכויים שזה יצא גרוע כי את מלחמצה את עצמך. פשוט תכתבי בלי להתייחס לכמה את ממשיכה ואיך זה יוצא, תכתבי מה שעולה לך בראש ותזכרי שאם זה לא יוצא טוב את יכולה לערוך את זה אחר כך.
ולפעמים הפסקה דווקא כן יכולה לעזור, היא מנקה את הראש ואפשר לחזור לכתיבה בצורה נקייב ופתוחה יותר.
ולפעמים הפסקה דווקא כן יכולה לעזור, היא מנקה את הראש ואפשר לחזור לכתיבה בצורה נקייב ופתוחה יותר.
באותו הנושא: