17 תשובות
אני חושב שהדרך הכי טובה לגלות את זה זה לשאול אותו
שואל השאלה:
אבל זה יהיה כל כך מביך לשאול אותו את זה ואז להסתכל לו בעיניים וגם אני מפידת שזה יהרוס לנו את הקשר וזה יהפוך למביך
אבל זה יהיה כל כך מביך לשאול אותו את זה ואז להסתכל לו בעיניים וגם אני מפידת שזה יהרוס לנו את הקשר וזה יהפוך למביך
אנונימית
שואל השאלה:
דרך אגב לפני כמה ימים הוא כן שאל אותי אם אני מחבבת אותו ואם אני סובלת בזה שאני מדברת איתו אמרתי ממש לא אם הייתי סובלת לא היית מדברת איתך אני לא בטוחה מה הוא הבין מזה
דרך אגב לפני כמה ימים הוא כן שאל אותי אם אני מחבבת אותו ואם אני סובלת בזה שאני מדברת איתו אמרתי ממש לא אם הייתי סובלת לא היית מדברת איתך אני לא בטוחה מה הוא הבין מזה
אנונימית
הוא לא היה שואל אותך סתם לדעתי.. שווה לבדוק
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
כנראה שכן
זה נשמע ממש כאילו יש לו עלייך...
אנונימית
את יכולה לשאול אותו כחברה כדי שלא יחשוד אם הוא בקטע של מישהי,אבל תשחקי את עצמך כאילו לא ממש אכפת לך,שלא יחשוד,לפי מה שסיפרת 95% שהוא בקטע שלך....בהצלחה!!!
יש לו משהו אלייך חד משמעית
תדברי איתו ותגידי לו את מה שאת מרגישה כי באמת מבטיחה לך הוא רוצה אותך גם .
תדברי איתו ותגידי לו את מה שאת מרגישה כי באמת מבטיחה לך הוא רוצה אותך גם .
אמרת שהוא שאל אותך אם את מחבבת אותו..
בתור גבר לא הייתי שואל מישהי שאני לא דלוק עלייה אם היא מחבבת אותי כי אין למה אם אני לא נמשך אלייה... אז רוב הסיכויים שהוא כן נמשך או רוצה שתחבבי אותו ומחבב אותך בחזרה..
בתור גבר לא הייתי שואל מישהי שאני לא דלוק עלייה אם היא מחבבת אותי כי אין למה אם אני לא נמשך אלייה... אז רוב הסיכויים שהוא כן נמשך או רוצה שתחבבי אותו ומחבב אותך בחזרה..
אני חושב שאת צריכה צריכה לפנות אליו בבית הספר או בדרך חזרה לבית פשוט כדי שיראה שאת מדברת איתו אז הוא לאט לאט יתחיל ליזום שיחות מעצמו ותראי לאן זה מתקדם
זה נשמע קצת דומה למשהו שלי יש עם מישהי אבל היא לא אוהבת אותי בחזרה
אנונימי
היה מקרה עם האקסית שלי בכיתה ט שהיא פשוט הסתכלה עליי פשוט וזה היה לי מוזר כי אני לא נראה הכי טוב לעומתה ופשוט ניסיתי להתיידד איתה ואחרי חודש הפכנו לזוג,מה שאני בא לומר פה שיש לך הזדמנות אז כדאי לנצל אותה
ניראלי כתבתי את השאלה הזאת מתוך שינה... כי אני נמצאת בדיוק במצב הזהה!! ו
וכן ניראלי הוא מחבב אותך
וכן ניראלי הוא מחבב אותך
ברור שהוא בקטע שלך
וגם אני נמצאת במצב כזה
שואל השאלה:
תודה לכולם על העזרה אם הייתי יכולה הייתי נותנת לכולם פרח 3>
תודה לכולם על העזרה אם הייתי יכולה הייתי נותנת לכולם פרח 3>
אנונימית
באותו הנושא: