9 תשובות
אשמע עכשיו
שמעתי וזה נדיר אבל לא הבנתי את הקשר של הסירטון לשיר
מה שנקרא נ בשביל נדיר
מה שנקרא נ בשביל נדיר
אני מתה עליהם כל כך!!
אהבתי ממש,
גאה בהם על העבודה שלהם :)
גאה בהם על העבודה שלהם :)
אני שומעת את השיר הזה שוב עכשיו והוא הולך להיות חלק מהפייבס שלי בוודאות
נדיר רצח
שיר נדיר אני ממש אהבתי
זה נשמע טוב אבל לא וואו
כמו שאמרתי, השיר הזה נמצא בטופ 5 שלי.
באותו הנושא: