7 תשובות
תאכלי מתי שבא לך
תאכלי מה שבא לך אם את מרגישה עם זה סבבה
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני משמינה בטירוף
אנונימית
אני לא הייתי אוכלת כי כמה חטיפים ברצף זה חסימת עורקים בשבילי
אבל תזכרי גם שזה רק טיול ואחרי זה תחזרי לאכול מסודר
בטיול הכל אפשר.
תאכלי תאכלי למי את עושה חשבון
זה בסדר. תאכלי