7 תשובות
לא רק את, אבל לא כולם
כולם, כל חורף ככה
שואל השאלה:
תודה רבה3>
אני לא אבל יש עוד מלא במצב שלך
תרגישי טוב 3>
נשמע שכולם ככה, גם אני
זה בגלל העונות מעבר
גם אני ככה:( תרגישי טוב!!
גמאני כבר כמה ימים
הצילוו