8 תשובות
סתם סתם אל תעשי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני ישנה שם איך קיי 300 אני בעצמי אחנק
אבל אני ישנה שם איך קיי 300 אני בעצמי אחנק
הה אז לזרוק על זה נעליים
לשרוף תבית
שואל השאלה:
רק מציינת כבר נפטרתי ממנו הוא בפח אבל עדיין איך אני אמורה לחזור לישון שם אחרי זה
רק מציינת כבר נפטרתי ממנו הוא בפח אבל עדיין איך אני אמורה לחזור לישון שם אחרי זה
טוב תעקבי אחרי הצעדים הבאים:תקחי מצית,תקחי k300 ביי ביי חרק
אנונימי
אני מתה קראתי את זה כ"היה לי הרגע חרא קטן על המיטה"
k300
באותו הנושא: