8 תשובות
סתם סתם אל תעשי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני ישנה שם איך קיי 300 אני בעצמי אחנק
הה אז לזרוק על זה נעליים
לשרוף תבית
שואל השאלה:
רק מציינת כבר נפטרתי ממנו הוא בפח אבל עדיין איך אני אמורה לחזור לישון שם אחרי זה
טוב תעקבי אחרי הצעדים הבאים:תקחי מצית,תקחי k300 ביי ביי חרק
אנונימי
אני מתה קראתי את זה כ"היה לי הרגע חרא קטן על המיטה"
k300