2 תשובות
זה נועד כדי לחסוך לרכזת התנדבות את העבודה הזאת של לתעד כל אחד כי בטריביו כל אחד מתעד את עצמו.
לא בקי בשעות קבוצתיות, אני מאמין שסוף שנה אני אסגור עניין עם זה.
אני מעדיף את השיטה הקלאסית של דף, עט, טופס, חתימה וכו.
יש דברים שפשוט לא נועדו להיות מתוקשבים, אי אפשר כל דבר לעשות דרך הפלאפון והמחשב מבחינתי
אולי תשאלי את מי שקשור לזה הרי יש המורה הזה שאחראי למחויבות אישית וכל זה ומתעסק בזה אז תנסי לברר עם אותו מורה איך את מכניסה שעות קבוצתיות
וכן זו שיטה יחסית לא טובה גם יש מלא שסתם מכניסים שעות ובתכלס אף אחד לא באמת בודק את זה אבל זה מה יש