התחברות הרשמה

היוש ממש דחוף בבקשה עזרה בתנך בפסוק כז (ויברא ה' את האדם בצלמו ובצלם ה' ברא אתו זכר ונקבה ברא אתם)

יש לי מחר בוחן ויש לי שאלה כזאת בתרגול: "הסבירו מהו הקושי העולה הפסוק זה? וכיצד ניתן ליישב קושי זה?"
עכשיו זה הדבר הזה של בצלמו ובדמותו, הכוונה היא שהוא לא יכל לברוא אותם בדמות שלו כי אין לו גוף ויזואלי? איך אני לעזעאל מסבירה את זה:(
24 באוקטובר 2021, 20:51
לשון עבריתשיעורי ביתתנ"ך    
תשובה אחת
ה"צלם" מתייחס לנשמתו ושכלו של האדם לא למראה החיצוני או הגנטי שלו.
.
.Infinity
באותו הנושא:
עזרה דחוף בתנך בבקשה!!!
אפשר עזרה דחופה בתנך בבקשה???
עזרה דחוף דחוף דחוף דחוף דחוף בתנך בבקשה בבקשה בבקשה תעזרו לי
מישהו בבקשה עזרה בתנך כיתה יא דחוף כנסו!!!
עזרה דחוף דחוף דחוף בתנך עזרה בבקשה תעזרו לי בבקשה בבקשה בבשהש
אפשר עזרה בכמה שאלות בתנך? זה דחוף בבקשה
אני חייבת עזרה בתנך דחוף מישהו שיכול לעזור לי בבקשה?
עזרה בתנך דחוף בבקשה כתוב שורש למושג שורש/מילה מנחה
צריכה עזרה עד השעה 20:45 בתנך בבקשה עזרה דחוף
אני חייבת עזרה בתנך בבקשה זה דחוף
אפשר עזרה בכמה שאלות בתנך? זה דחוף בבקשה