היוש ממש דחוף בבקשה עזרה בתנך בפסוק כז (ויברא ה' את האדם בצלמו ובצלם ה' ברא אתו זכר ונקבה ברא אתם)
יש לי מחר בוחן ויש לי שאלה כזאת בתרגול: "הסבירו מהו הקושי העולה הפסוק זה? וכיצד ניתן ליישב קושי זה?" עכשיו זה הדבר הזה של בצלמו ובדמותו, הכוונה היא שהוא לא יכל לברוא אותם בדמות שלו כי אין לו גוף ויזואלי? איך אני לעזעאל מסבירה את זה:(