4 תשובות
לא אבל נשמע מגניב
כן, אני הלכתי, היה נחמד (למרות שיותר כיף עם חבר בדכ)
לא הלכתי רק פעם אחת עם חברה, אבל מאמינה שאם יהיה לי מספיק אומץ אני אלך לבד