8 תשובות
או שחסר להן או שהן פשוט אוהבות את זה
אנונימית
כן
שואל השאלה:
לכולן יש?
לכולן יש?
אנונימית
בעיקרון כן אבל יכול להיות בנות שאין להן ריסים מסיבות רפואיות או שתלשו אותם
אם את מתכוונת לריסים המודבקות אז זה סתם ליופי בשביל יראו את הריסים יותר
שואל השאלה:
אז יש לך ריסים מיתחת?
אז יש לך ריסים מיתחת?
אנונימית
לי כל הזמן מחמיאים על הריסים הטבעיים שלי ואני בכל זאת ממש אוהבת לשים ריסים
יש כאלה ששמות ריסים כי חסר להם ויש כאלה ששמות כי זה יפה לדעתן
אנונימית
באותו הנושא: