8 תשובות
גם לי אמרו. זה מוריד את הסיכוי שיעלה לך המספר.
לא נראלי זה אומר משהו מדעית
אין כזה סוד או משהו מיסתורי בללבוש משקפיים
אני עם משקפיים כבר 6 שנים בערך ואין משהו מיסתורי בזה
שיש לך בעיות ראיה ואת צריכה משקפיים
מה זה עוד יכול להגיד ?
שואל השאלה:
חח אוקיי
ההקלה(:
אנונימית
לא אומר כלום. תרכיבי אותם רק כשאת באמת מרגישה בהם צורך.
שואל השאלה:
התכוונתי מה זה אומר עליי מדעית
אנונימית
שאת צריכה משקפיים?
זה אומר שיש לך ראיה לא טובה
ואת צריכה משקפיים בשביל לראות טוה
באותו הנושא: