16 תשובות
טכנית כן
שואל השאלה:
חבל יש להם חגים שוויםם
אנונימית
כן

^^^^ ומאוד אכפת מיהודי שלא יעשה עבירות
אנונימי
כן ממש כן
מה שווה? כריסמס והלוואין?
היו מתים לחגוג חגים כמו שלנו
שואל השאלה:
לא אמרתי ששלנו לא אבל חחח
אנונימית
תלוי למה את חוגגת חגים של נוצרים. או שאת סתם מציינת אותם כי את יודעת שהם קיימים. אם את נוצריה בצורה כלשהי אני חושבת שלא
כן אבל בימינו לאף אחד לא אכפת כבר
כן
כן.
אל תקשיבי לאלה שאומרים לך "תחגגי". חבל להרוס לעצמך.
האמת שיש חגים בנצרות שאפילו נוצרים לא בעד לחגוג
כן, תחילת מסכת עבודה זרה.
כן כי אסור לחגוג חגים של גויים
כן,
אבל אם את רוצה לחגוג תחגיגי
אני הייתי רוצה לנסות לחגוג גם את החגים כמו כריסמס והלוואין ואני ממש אוהבת את החגים שלנו
אנונימית
לא. לפי היהדות זה חטא אבל לפי הנצרות זה עדיף, תחגגי אם את מעוניינת