8 תשובות
לא
ממש לא
שואל השאלה:
למה אני מרגישה נפוחה?
אנונימית
לא
אנונימית
כן. חלב של ימיינו הוא חלב שעובר יותר מידיי תהלכים נס קפה הוא מהונדס ויש בו דברים שאינם בריאים יש מצבים בהם הגוף לא יודע לפרק את השומן והסוכרים שיש בחלב או בנס קפה וזה יגרום לך להשמנה.
חשוב לאכול מיניי דגן ירקות ופירות באשר הם.
בפירות יש את כל הסוכרים שהגוף שלנו צריך ויודע לפרק
^מה שכתבת לא הגיוני. בלי קשר לאם החלב מהונדס או לא, אם הגוף לא היה יודע לפרק את הסוכרים והשומנים הם לא היו גורמים להשמנה כי כדי שהם יכנסו לתאי השומן הם צריכים להתפרק. חוץ מזה ברבע כוס חלב יש רק 30 קלוריות שזה כלום