4 תשובות
תלכי לרופא.ה
שואל השאלה:
^אין היום תור פנוי
אנונימית
אלוורה
נשמע די מלחיץ....לדעתי לכי לרופא תבקשי תור גם לרופא אחר אם צריך זה משמע כמו משהו שעדיף שיראו כמה שיותר מהר...לגבי רעיונות ממה זה נובע? הדבר היחידי שעולה לי שהוא הכי פחות גרוע זה אולי עקץ אותך איזה חרק בלילה וגרם לאיזה תגובה אלרגית...אבל בכל מקרה תלכי שיבדוק אותך רופא ותרגישי טוב!...תעדכני כאן מה קורה בסוף