5 תשובות
חה חה, יקירי, הבית ספר הוא השגרה שלי, אני חיה שם. ליטרלי גרה שם.
ככה זה שגרה
זה למה אני שונאת את זה
זה למה אני שונאת את זה
כן לפעמים זו תחושה מוזרה אבל מתרגלים בכל זאת 12 שנות לימוד
פשוט נורא
אני גרה בבית ספר:)
הבית ספר נהיה הבית השני שלי, אני לומדת וישנה שם חמש ימים בשבוע כל שבוע
הבית ספר נהיה הבית השני שלי, אני לומדת וישנה שם חמש ימים בשבוע כל שבוע
באותו הנושא: