10 תשובות
הייתי מכיתה ד עד ה נראלי ואז שוב מכיתה ז עד ט בקיצור שיניים עקומות רצח
היה לי שנה או אפילו פחות משנה
זה היה ממש בקטנה גם לא שמו לב בכלל שיש לי
שנה וחצי
שנתיים וקצת
אנונימית
4 שנים וחצי
שנה ושמונה חודשיים
שנה בדיוק ובגלל שלמדנו בזום והיינו עם מסכות אף אחד גם לא יודע שהיה לי
אני עדיין איתו כבר יותר משנה וחצי
עם הגשר בשיניים העליונות הייתי שנה וחודש,
ועם הגשר בשיניים התחתונות הייתי 8 חודשים.
שמתי בכיתה ה'
עכשיו אני בכיתה ט' ועדיין עם גשר
קיצר ארבע שנים לבנתיים