8 תשובות
תקין לגמרי, קרה לי :)
הגיוני
הגיוני
הגיוני
באסה בשבילך
באסה בשבילך
כן הגיוני
כן, מאוד
קרה לי
קרה לי
בטח קוראים לזה אופי
כן זה מתחיל בהתכתבויות..
באותו הנושא: