21 תשובות
כי החיסון לא יעיל ב100%.
הוא מצמצם את הסכנה, אך היא עדיין קיימת, והנהלים שאנו נדרשים לכבד קיימים כדי למגר את הסכנה ככל שאפשר
שואל השאלה:
אז בסדר 99.7%... לא מספיק?
נו... יש כמה אחוזים שלא וביחס ל7 מיליון אנשעם זה יחסית הרבה
וגם אל תשכח את כל האלה הלא מחוסנים
וגם את האלה שהתחסנו אבל לא שלישי
שואל השאלה:
אז בשביל 0.3% בערך מהאנשים שהחיסון לא עבד עליהם נמשיך עם סגרים, תווים ירוקים, הגבלות, בדיקות ומסכות לכל החיים?

ומה אכפת לך מהלא מחוסנים? גם ככה רוב האנשים שונאים אותם והמדינה מעודדת לאלימות והסתה נגדם.
דבר ראשון אני לא נגד חיסונים, אז אל תכלילו
דבר שני כי זה ממש ואני מדגישה ממש לא 100%
ויש מלא ואני עוד מדגישה מלא שלא התחסנו
עדיין יש סיכויי שתחלי בין אם קשה או לא
שואל השאלה:
אז בסדר נזרום... 95%

זה לא מספיק בשביל למגר את המגפה ולחזור לחיים נורמלים? הרי הקורונה הסתיימה לפני איזה חצי שנה וחגגנו את זה, לא?
יש וריאנט חדש ;-;
שואל השאלה:
תמיד יהיו וריאנטים חדשים. תמיד החיסונים יהיו פג תוקף. תמיד יהיו לא מחוסנים. תמיד יהיה איזה משהו... מתי יהיה לזה סוף?
כי הוא לא יעיל בכלום דיי להיות כבשים
^^שואל השאלה אתה כזה חכם באמת
זה לא 100%
זה 0%
לא יעיל, רק מזיק.
אל תשאל פה את האנשים בסטיפס הם ישחקו לך אותה שיש להם תשובה כמו מינימום פרופסורים, רק חבל שלאנשים פה יש תשובות יותר מלפרופסורים שאין להם.
אנונימית
כי מחפשים איך לשלוט על האזרחים ולהכניס את הדיקטטורה לחוק
כי לא התחסנת בpontoise, ידוע שיש שם מבחר רחב של רופאים מעולים ואתה פשוט לא רוצה להקשיב !
שואל השאלה:
גוז'ף גברתי! אני מעוניין להקשיב, קחי אותי לאחד מרופאים לו.

בברכה, בונה חופשי בדרגה 33.
שואל השאלה:
גברתי! אם אגיע לצרפת, תוכלי לפגוש אותי בסרג'י ולקחת אותי לרופא שיחסן אותי כדין בנט ופאוצ'י?

בתודה, בונה חופשי בדרגה 33.
כי אין דבר כזה. שום חיסון לא יעיל במאה אחוז, ובטח שלא אחד שפותח בחודש וחצי
אנונימית
החיסון לא יעיל בכלל לצערי