17 תשובות
נעצתי 3>
גם אם אתם לא ביחד והוא מודע שהיה קטע, הוא לא צריך לעשות את זה, וגם בכללי, אין סיבה שהוא התנשק עם ילדה בז' אם אתם בט'
אנונימי
כותבים התחרט ולא התחרת ****
אנונימית
מה שאת מרגישה, לדעתי תתרחקי אם את לא סומכת עליו, חוץ מזה הוא אמר שאתם רק חברים אז כנראה שהוא לא רציני איתך במילא..
ואל תגזרי את השיער מה הוא עשה לך, תדברי עם מישהו אחר ותעסיקי את עצמך זה יעבור.
וממש לא להפיץ מה את ילדה
אל תפיצי את זה לא משנה מה זה באמת יהיה מגעיל מצידך
מה שהוא עשה ממש לא בסדר ואני לא מצדיקה את זה בכלל אבל להפיץ את זה זה מעשה מגעיל מאוד לדעתי
תחשבי עם עצמך אם מגיעה לו הזדמנות שנייה או שלא
ואולי תשני את השיער אבל מבלי לגזור, כלומר שביל או תספורת או משהו
לא הבנתי מה הוא עשה?
היה לכם קטע בכיתה ז ועכשיו את בכיתה ט
והוא התנשק עם מישהו? גם אם כן מה הבעיה?
אמרת שזה היה בכיתה ז לא הבנתי אותך
אנונימית
זב מרגיש לי כמו ספאם. בכל מיקרה אל תיהי מגעילה ותפיצי ועצם העובדה שאת חושבת ככה כניראה מראה שאת עוד לא התבגרת מספיק, וכניראה גם הוא אחרי המעשה שהוא אשכרה החך לילדה שלפני דקה סיימה יסודי. תעברי הלאה ואל תיכנסי עוד למערכת יחסים כי פשוט בנים בגיל הזה נורא דפוקים, ואם כן אז תדאגי שהאדון הזה יוכיח את עצמו אחושולוקים יוכיח כי יש לו בעיה קשה
הוא לא היה צריך לעשות, ואני יודעת שאת ממש ממש פגועה כרגע אבל לא להפיץ, אחר כך זה מסבך אותו ויעשה לו בעיות וזה סתם מגעיל.
אל תגזרי את השיער, תנסי לעשות משהו אחר, תדברי עם מישהו תעסיקי את עצמך.
תהיי חזקה ותתרחקי ממנו.
אוהבת אותך ואני פה בשבילך❤
מה יש לך
אנונימית
שואל השאלה:
הוא נישק מישהי בכיתה ז ואנחנו בכיתה ט, מה יש לכם
אנונימית
כשהוא היה בכיתה ז הוא נישק אותה?
או עכשיו כשהוא בכיתה ט הוא נישק מישהי בכיתה ז?
וכשאת אומרת שהיה לכם קטע הוא היה מודע לזה או שרק את?
אני לא תוקפת אותך רק מנסה באמת לעזור ולהבין אותך
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא הוא נישק מישהיא בת 12 ואנחנו בני 14/15
אנונימית
אהה הבנתי והקטע שהיה בניכם היה משותף?
או שלא דיברת איתו על זה
אנונימית
שואל השאלה:
היינו בקטע
אנונימית
אוקיי אז היה לכם קטע ואז הוא נישק ילדה בכיתה ז אני מאמינה שזה קשה לך (הוא אמר שהוא הטחרט או לא?)
גם אם הוא לא אמר הכל בסדר אהובה יהיה עוד אנשים שתאהבי ותחשבי על זה ככה לפחות ראית מי הוא עכשיו ולא אחרי זוגיות של חצי שנה בכל מצב אל תפרסמי את הוידאו חבל שתרדי לרמה הזאת.
אם הוא כן אמר (לא רק היה נראה לך אלא ממש בא ואמר) קודם כל על תמהרי קחי את זה לאט שיראה שאת לא סולחת על על דבר ואחרי תקופה שאת רואה שהוא באמת הטחרט אז תקדמו את מה שיש בניכם כמובן רק אם את רוצה
אנונימית
ילד כיתה ט' נישק ילדה כיתה ז'? קצת מטריד