5 תשובות
הגיוני
למה , אל תהיי שיטחית זה שאין לו רכב אולי הוא תכף מוציא רישיון זה לא אומר כלום על הבנאדם קודם תכירי אותו ואז תחליטי ולא יקרה כלום אם תאספי אותו פעם אחת
אם זה בגלל הרכב זה מה זה מפגר
אם סתם ירד לך זה בסדר
אם סתם ירד לך זה בסדר
אם זה בגלל הרכב אז אל תשללי.. אבל אם בלי שומקשר אז הגיוני
אני חושב שזה קצת חבל אם זה רק בגלל זה, אבל סדר העדיפויות שלך הוא שלך. יש דברים שתצטרכי להתפשר עליהם. זה לא נשמע כמו משהו נורא להתפשר עליו אם בכל השאר הוא סבבה.
אנונימי
באותו הנושא: