6 תשובות
שהוא נצלן חרא
אנונימית
תשלימי עם המצב ותדעי לא לעשות אתזה שוב עד שאת לא בטוחה בקשר שלכם
אויי נפלת
הוא ניצל אותך
תנסי פעם הבאה לא להתקרב לאנשים נוראים כאלה
הוא ניצל אותך
תנסי פעם הבאה לא להתקרב לאנשים נוראים כאלה
קורה
אל תעשי אתזה שוב.
אם
תרצי טיפים והסברים לעולם הדייטים שלחי הודעה.
אל תעשי אתזה שוב.
אם
תרצי טיפים והסברים לעולם הדייטים שלחי הודעה.
כלום , לא נורא..
סתם דפוק אין שום דבר שאת צריכה לעשות בטח ובטח שלא לבזבז עליו מאמץ מיותר כי הוא לא שווה את זה
אשמח לשאול אותך משהו לגבי זה אם לא אכפת לך
אשמח לשאול אותך משהו לגבי זה אם לא אכפת לך
באותו הנושא: