4 תשובות
היי ****, מה נשמע?
היי, רציתי לדבר איתך על משהו
היי, אני צריכה לדבר עם מישהו.. מקווב שאת הבן אדם הנכון ושאני לא מפריעה...
או
היי אפשר לפרוק/ לדבר רם אני לא מפריעה...