4 תשובות
שואל השאלה:
אגב מי שרוצה לצאת עלי אז לא כדי כי זה לא עוזר לאף אחד, תודה :)
אנונימית
אל תביאי פתק חח, תהיי את, תנסי לדבר איתו על כל מיני נושאים שמעניינים את שניכם.
וזהו בערך
שואל השאלה:
אני מפחדת לגשת אליו, פעם אחת עברנו ממש ממש ממש ממש קרוב לאחד השני, אני יצאתי מהכיתה והוא ניכנס באותו הזמן.. היינו ממש קרובים!!!!! הלב שלי דפק כאילו הוא עוד שנייה יוצא.
אני לא יכולה לדבר עם בנים אין לי אומץ.. במיוחד שאני לא הכי אוהבת לדבר בכוח, ואנני רוצה לדבר אני אוהבת יותר להיתכתב חחחחחח
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תודה❤
אנונימית