5 תשובות
לדעתי לא אבל אם בא לכם אז כאילו כן
שווה מאיזו בחינה?
אנונימי
שואל השאלה:
אם זה לא מאוחר מבחינת בניית קבוצה
אם זה לא מאוחר מבחינת בניית קבוצה
אתה לא חייב לשחק רק אולטימייט, יש עוד הרבה מודים אחרים. וגם באולטימייט זה הרבה מזל, לך תדע תעשה איזה sbc וייצא לך איזה שחקן בשווי של 3-4 מיליון. אם אתה אוהב את המשחק, תקנה אותו, אל תכניס את האולטמייט טים לשיקולים שלך.
אנונימי
לא שווה. זה בדיוק כמו הזה של שנה שעברה אבל אם אתה באמת חייב אז תקנה
באותו הנושא: