14 תשובות
כי את צריכה לסדר אותו לפני שאת יוצאת
תשני עם צמא
שואל השאלה:
לעשות צמה כשהשיער רטוב/לח/יבש? ובבוקר כשאני מפרקת את הצמה לסרק את השיער או משהו?
אנונימית
תרטיבי אותו תשימי ג'ל ותעשי מה שאת עושה בלחיצות ותחכי שהוא יתייבש מבלי לגעת
תגנבי כזה קצת עם מגבת שלא יהיה ספוג מים ואז תעשי צמא ובבוקר תפרקי
אל תסרקי בבוקר
אולי רק קצת
שואל השאלה:
anonymous לעשות את זה בבוקר כאילו?
אנונימית
כן אבל כשהשיער רטוב תסרקי אותו שכחתי להגיד לך יש לי שיער גלי וכל פעם שאני הולכת ברחוב מחמיאים לי עליו אני אומרת לך זה יצא מושלם
שואל השאלה:
ונגיד בימים שאני לא חופפת
פשוט לשים קצת קרם בערב או להרטיב אותו? ולעשות צמה?
אנונימית
שואל השאלה:
קוקו נמוך כאילו?^^
^והקרם הוא על בסיס מים בכוונה הוא ממש קליל
אנונימית
תעשי צמה ואל תגעי בו יותר מדיי אל תשימי עליו קרמים זה סתם עושה אותו שומני
תשני עם קוקו אחרי שאת שמה קרם,ובבוקר שהשיער יבש שימי שוב קרם,
*אף פעם לא לסרק שיער על יבש*
השיער נשאר יפה יומיים תרטיבי אותו בבוקר לא משנה אם את חופפת או לא
שואל השאלה:
אוקי תודה
אנונימית