4 תשובות
קעקוע זה בעיקרון כמו עגיל, בהתחלה כואב וצריך לשים משחה וזה אבל אחרי זמן ההחלמה הכל טוב וכמובן שלא תצטרכי לטפל בזה יותר
אנונימית
לאט לאט תתרגלי אליו וכבר לא תחשבי עליו כל הזמן
הכל טוב
בתור בנאדם שסובל מחרדות ועם יותר מ25 קעקועים, אתה מוזמן/ת לכתוב לי תמיד, אין מה להכנס לחרדה או חרטה , זה חלק ממך ואתה צריך לאהוב אותו, וגם אם עשית ואתה לא תאהב/אוהב תמיד ניתן להסתיר/להוריד/לכסות וזה לא סוף העולם קעקועים לא ישנה את האישיות שלך מעולם ואף דבר לא יקח או ישנה את מי שאתה . (:
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית