12 תשובות
שואל השאלה:
תסבירו את הדעה שלכם בבקשה..
אף פעם לא יצא לי לראות אבל לא הייתי מתנגדת
הייתי ישר שולל.
שוללת ישר, אני לא סובלת אנימה (ממה שאני צפיתי לפחות) אז לא הייתי מצליחה לסבול סרט שלם. אבל לא אכפת לי אם יהיו עוד סרטי אנימה, שאנשים יהנו
כן כפול שתיים
אני צופה באנימה אז מן הסתם
לא יהיה לי עם מי ללכת ואני לא אקח את ההורים שלי לסרט אנימה אבל נחמד שמביאים סרטי אנימה לקולנוע בישראל
חד משמעית
מצד אחד כן אני אוהב אנימה אבל מצד שני יש המון ילדים קטנים שצועקים ארן יגאר וזה מרגיז
אני לא ממש אוהב אנימה אבל לא הייתי שולל
שואל השאלה:
הולכים כנראה לצאת עוד סרטים בעתיד. אז זה מרגש.
כרגע הולך לצאת סרט של פייט
אני הייתי הולך..
כי אני ממש מעדיף לראות סרט בקולנוע מאשר בבית, שאני הולך לסרט אני הולך כדי לראות אותו, לא את הקהילה אז לי אישית זה לא מפריע..
לקולנוע.
אני כנראה אפגוש שם אנשים שרואים את אותו הסדרות שאני רוצה וכנראה גרים קרוב אליי.
נגיד עד עכשיו שמרתי על קשר עם חברה שראיתי בסרט של דימון סלייר וגרה 15 דק ממני