3 תשובות
הבנתי, נשמע לא נעים.
אבל בכל זאת, אין לך סיבה להילחץ, תשתדלי פשוט לא להיות שקטה בצד גם אם החברה הכי טובה שלך לא מתייחסת אליך. זאת הזדמנות טובה להכיר בנות אחרות
שואל השאלה:
כן אבל היא לפעמים כזה שונה שהיא ליד בנות אחרות ושמה אותי בצד
אנונימית
מבינה אותך, אולי בגלל הקטע של לפגוש את הבנות החדשות ולעשות רושם טוב?
בכל מקרה, תרגעי, גם חברה טובה שלך שם אז זה לא שאת לבד.
תנסי לפרק את הלחץ הזה, להבין מה יוצר אותו, ואז תביני שאת לחוצה סתם...
תהיי את ואני בטוחה שיהיה לכן כיף, תהני! :)