11 תשובות
יש חלק שזה רומנטי להם.
שואל השאלה:
למה זה לא ככה?
אנונימי
זה כיף
שואל השאלה:
כנראה שיש אנשים שכל מה שציינתי לא מפריעים להם, לא שזה לא קורה כי זה טבעי בסהכ.
אנונימי
תקשיב אתה יכול לקחת כל דבר כיף יש בום דברים שליליים אבל אתה צריך לקחת את הטוב מזה ואז יהיה לך טוב
שואל השאלה:
מה טוב בזה אבל?
אנונימי
הרגשה ממש ממש טובה לא יודע להסביר את זה
שואל השאלה:
לבד הכי כיף בקיצור
אנונימי
מה
באמת שמישהו הרס לך את החוויה.
זה הכי כיף בעולם
כי יש כאלה שזה נעים להם והם סומכים על הבן זוג שלהם
כי זה ממש רומנטי וזה הרגשה טובה אין לך מושג עד כמה