6 תשובות
אם היה אפשר אחד אחר הייתי אומר לחזור בזמן
אבל לנבא את העתיד מהאלה שכתבת
אבל לנבא את העתיד מהאלה שכתבת
אנונימי
לקרוא מחשבות,זה היה חוסך לי ככ הרבה דברים.
יואו זה כזה קשה.
היכולת לעוף סתם גרועה.
אבל לקרוא מחשבות ולנבא את העתיד זה וואו, וגם להיות בלתי נראה.
התלבטות מאוד קשה.
אבל אם חייב חייב אחד, אני אבחר בלקרוא מחשבות.
היכולת לעוף סתם גרועה.
אבל לקרוא מחשבות ולנבא את העתיד זה וואו, וגם להיות בלתי נראה.
התלבטות מאוד קשה.
אבל אם חייב חייב אחד, אני אבחר בלקרוא מחשבות.
לדעת הכל
להיות בלתי נראה וגם יש לי סיבה טובה למה לאא לקחת את כל השאר:
לקרוא מחשבות אני לא רוצה לדעת את כל מה שחושבים עליי
לנבא את העתיד אני לא רוצה לדעת מתי אנשים שאני מכיר ימותו או יקרה להם משהו
ולעוף לא יודע בלתי נראה יותר מגניב
לקרוא מחשבות אני לא רוצה לדעת את כל מה שחושבים עליי
לנבא את העתיד אני לא רוצה לדעת מתי אנשים שאני מכיר ימותו או יקרה להם משהו
ולעוף לא יודע בלתי נראה יותר מגניב
אנונימי
לנסוע בזמן חד משמעית, זה לא מהאופציות אבל זה הכי טוב שיש.
ומהאופציות אז בלתי נראת כי זה מגניב בטירוף
ומהאופציות אז בלתי נראת כי זה מגניב בטירוף
אנונימית
באותו הנושא: