3 תשובות
זו לא בעיה, בשבוע הראשון שלי בעבודה לא היה לי גם חשבון, פשוט תוודאי שאת השעות שאת עושה רושמים והכל (תלוי איך זה עובד אצלם), ופשוט עם ההורים תטפלו בעניין הבנק.
זה לא רע, פשוט לבוס/ית שלך לא יהיה כיצד לשלוח את המשכורת.
ברגע שיש לך חשבון בנק את מקבלת את המספר, שאותו את בד''כ ממלאת בטפסים ולשם הכסף נשלח.
ברגע שיש לך חשבון בנק את מקבלת את המספר, שאותו את בד''כ ממלאת בטפסים ולשם הכסף נשלח.
לא
רק תדאגי שירשמו את השעות שלך ותרשמי אותן גם לעצמך שתזכרי
רק תדאגי שירשמו את השעות שלך ותרשמי אותן גם לעצמך שתזכרי
באותו הנושא: