3 תשובות
לא רואה סיבה להתעלל בהם או לא לתת להם כבוד בסיסי, ברור שזה לא מקובל בחברה אבל שיעשו מה שבא להם כל עוד הם לא פוגעים באף אחד.
זה שזה הזוי ומוזר לדעתי לא אומר שאני צריכה להגיד להם אץ זה
בתור פורי בעצמי
אנחנו לא נמשכים לבעלי חיים, זה זואופיליה
אנחנו לפעמים, לא כולם, נמשכים לבני אדם עם מאפיינים חייתיים
שזה שונה לחלוטין כי כלב לא יכול להסכים ליחסי מין אבל שילוב של בן אדם וכלב יכול
ואנחנו גם לא חיות
אנחנו פשוט חושבים שמאפיינים חייתיים זה יפה או מגניב ולכן מתלבשים ככה
זה תחפושת
זה לא הופך אותנו לפחות בני אדם ממך
אין שום סיבה לא לכבד אותנו או לכבד אותנו פחות מזרים אחרים
אנונימי
אנונימי אני גם פורי רוצה להטקתב בפרטי