6 תשובות
אוי נו אני מכירה את זה רגע אני צריכה להיזכר בתשובה
לא חישבת את העשר שקל בחילוק האחרון
תעשה הפרדה. 500 שקל קיימים בפועל. 450 אצל החנות 30 אצל החבר ו10 אצל כל הורה..אל תערבב עם הכסף שאתה צריך להחזיר.
ירד לי האייקיו באמא שלי
ה30 שקל אתה מקבל לא מחסר. לכן אתה חייב סה"כ 480 שח אבל החבר הביא לך 30 שקל שהלווה ממך לכן אתה נותן לכל אחד 15 נגיד ונשאר חייב פחות
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכם אנשים חכמים
אוקיי תודה לכם אנשים חכמים
אנונימית
באותו הנושא: