5 תשובות
היי ישנתי ורק עכשיו רואה תהודעה מה קורה
עניתי על זה כבר מה-
ופשוט לרשום שישנת ומה את עושה כרגע
שישנת והיית עסוקה לא היית בטלפון
או ששכחת לענות או שלא ראית תהודעה
"חח השניה קמתי"