5 תשובות
היי ישנתי ורק עכשיו רואה תהודעה מה קורה
קמה
עניתי על זה כבר מה-
ופשוט לרשום שישנת ומה את עושה כרגע
ופשוט לרשום שישנת ומה את עושה כרגע
שישנת והיית עסוקה לא היית בטלפון
או ששכחת לענות או שלא ראית תהודעה
או ששכחת לענות או שלא ראית תהודעה
"חח השניה קמתי"
באותו הנושא: