9 תשובות
מוזרר
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
זה לא מוזר
יש לי חברה שאחותה נשואה לבן דוד שלה והפ מושלמים עם שתי ילדים

אותי נגיד זה מגעיל לחשוב על בני דודים שלי ככה
לא איכס
אני אמורה לכתוב לא אבל אני אוהבת אותו אז אז אני אסתור את עצמי
אנונימית
אחים אחים במיטה שוכחים
ממש לא מוזר
יש המון משפחות שנוהגים אצלם להתחתן בני דודים ...
(מי שרוצה פרטים פיקנטים על בני דודים מוזמן אלי לפרטי)