6 תשובות
אם תנסה, תצליח, ואם לא, תמשיך לנסות
לא קונים פה זה מאוד יקר.
אבל אני רוצה
לאא!!
אבל למהה
כי כבר קנינו לך שם לגו אז תהיה בשקט
אבל
שש
אתה מפריע לכולם!
אבל אני רוצה
לאא!!
אבל למהה
כי כבר קנינו לך שם לגו אז תהיה בשקט
אבל
שש
אתה מפריע לכולם!
אקבל מתנה לשנה החדשה רק אם אהיה ילדה טובה
עזה זה לא מדינה. הייתי בגן שמאלני ההורים שלי ביביסטים
שאני מאומצת 3:
אנונימית
לא הולכים היום למקדונלדס זה היה הכי קשה שהם אמרו לי אי פעם בילדות :(
אנונימית
באותו הנושא: