7 תשובות
אי אפשר
פשוט עושים
^^^
אי אפשר להגיב ספציפית, אין אופציה של לתייג או משהו.
אתה יכול לרשום את השם שלו בתחילת התגובה, למשל:

וילי וונקה,
גמחדבמגמחלגד

אתה יכול לסמן לאיזו תגובה אתה מתכוון עם חיצים כאלה: ^
^ - תגובה אחת מעליך
^^ - שתי תגובות מעליך
^^^ - שלוש תגובות מעליך
והלאה
את לא יכולה לענות ספציפית,
אבל את כן יכולה לרשום את השם משתמש ואת הסימן הזה ^
לפי הגובה של השאלה
נגיד את רוצה לענות לתשובה האחרונה את עושה ^
תשובה אחרת לפני האחרונה ^^
זה הדרך היחידה
אין דרך, אבל אפשר לכתוב ^^, כי זה סימן מוסכם לכך שאתה מגיב לתגובה ספצפית שלרוב היא התגובה מעלייך
אפשר, פשוט צריך או לכתוב את השם שלהם, ובתקווה שהם ייראו או לעשות ככה^
ואתה יכול לפנות אליי בווטסאפ, או ביום ראשון כלבלבוני כי אנחנו כמובן מכירים
עם החיצים האלה ^