6 תשובות
בגלל שזה עדיין נשב מקום קדוש אז יש מקומות שאסור להגיע אליהם,מה שכן היום אנחנו יודעים כמעט בוודאות בדיוק איפה נחשב קדוש ולא קדוש לכן יש היום יותר שעולים.
ויש ליווי בטחוני כי יש שם מלא ערבים
כי אם אתה תיכנס להר הבית רוב הסיכויים שלא תצא משם
כי זאת קדושת גם לעתיד לבוא. הקדושה היא לא פקעה.
זה שטח של ערבים לפי מה שידוע לי
בגלל זה נראה לי אסור בקטע ביטחוני ...
בגדול, מבחינה הלכתית, אסור לעלות כי שם שורה השכינה, ואנחנו טמאים
אני חושבת
אנחנו טמאי מת ואסור להגיע למקום המקדש כשאנחנו טמאי מת