4 תשובות
יש מצב מלא גברים משקרים כדי שלא תעלבי
שואל השאלה:
וואי וואי זה יותר מעליב עדיף שלא היה כןתב לי כלום חח
וואי וואי זה יותר מעליב עדיף שלא היה כןתב לי כלום חח
אנונימית
חחח ככה אני חושב לפחות
את שלחת לו הודעה ביומיים האלה?
דברי איתו פשוט ותבררי את העניין
דברי איתו פשוט ותבררי את העניין
באותו הנושא: