התחברות הרשמה

יש תקלה בסטיפס או שנדמה לי?

21 באוקטובר 2021, 09:42
תקלותתמיכהמשתמשיםמערכת סטיפס    
6 תשובות
הכל נראה בסדר אצלי
P
Pretzel logic
אצלי הכל בסדר
א
אנִי
תקלה של מה?
א
ארנק הקסם
גם אצלי יש כל מיני בעיות ולא הבנתי אם זאת רק אני, איזה בעיות יש לך?
ש
שפעת
אין
א
אוונגד סבנפולד
כנראה זה רק אצלך.
ּ
ּילד גבר לא מעבר
באותו הנושא:
איזה תקלות יש לכם בסטיפס?
האתר ריק או שנדמה לי? איפה כולם?
אם הייתה תקלה בסטיפס שגרמה לפרחים להימחק הייתם פורשים?
רק לי נראה שכל העולם מנסה לרמוז לי שאני חייבת חבר יותר ממה שנדמה לי?
השתנו דברים בסטיפס או שנדמה לי? אפשר לראות על מה קיבלתי פרחים
קמילה ושון בקטע או שנדמה לי?
לג'סטין ביבר יש קעקוע בעיברית או שנדמה לי?
איך אתמול התאריך היה 28/2 והיום ה1/3 דילגו על יומיים כאילו או שנדמה לי?
מה זה התקלה הזאת בסטיפס?בפירוט
הייתה עכשיו אזעקה בירושלים או שנדמה לי?
רק לי יש תקלה בסטיפס?