מה אני אמורה לענות אם מישהי מהכיתה שואלת אותי אם היא יפה?
היום ילדה שיושבת לידי בכיתה שאלה אותי: "אני יכולה לשאול אותך משהו... אבל תעני לי באמת.. אני יפה?" ואני אמרתי לה: "כן! את יפה! אני חושבת שיש לנו כיתה עם בנות ממש יפות..!" וזה היה כזה מביך כי הייתה שתיקה אחרי זה.. מה אמורים לענות על זה? עניתי בצורה טובה לשאלה?