8 תשובות
כן אבל אל תשכחי להודיע לפני
וואו מאיפה לך ^^
זה כלכך לא נכון.
אין שום אבל *שום* חובה להיכנס לשיעורים.
מצידם אל תכנסי בכלל ורק תגישי את הממנים ותעשי את המבחן.
יותר מזה, המנחה לא קורא שמות או משהו כזה כך שאין שום סיבה להודיע.
אנונימי
בדיוק מה שאמרתי, זה לא מעניין את המורה.
אגב אני גם בפתוחה איזה קורס התחלת?
אנונימי
שואל השאלה:
מתמטיקה, אני חושבת שזה 04101
אתה?
אנונימית
אה אני התחלתי בכלל בכימיה
אנונימי
שואל השאלה:
בהצלחה!
אנונימית
תודה ממי!
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי בשיעור הראשון ובאמת לא קוראים שמות או בודקים שום דבר. תודה רבה! גם אם אני אודיע היא לא תבין מה אני רוצה, היא לא יודעת כמה תלמידים בכיתה שלה ומי הם.
אנונימית