2 תשובות
לאסוף מוצרים ולארוז אותם.
בעיקר עבודה פיזית... ותלוי בך.
בעיקר עבודה פיזית... ותלוי בך.
אמנם הייתי מלקט במחסן שמתעסק במשהו אחר, אבל העבודה היא סבבה כל עוד את לוקחת אותה בסבבה
זה מעביר לך את הזמן, את בשקט וברוגע שלך
עבודה לא קשה בכלל
זה מעביר לך את הזמן, את בשקט וברוגע שלך
עבודה לא קשה בכלל
באותו הנושא: