5 תשובות
סתם עושים מעכבר הר, זה לא באמת משנה...
תעשה מה שטוב לך וטעים לך
לאף אחד לא אכפת, גם אני שם לפעמים ככה, אני די מסומם בבוקר אז אני לא זוכר
זה לא טרנד זה פשוט מוזר.. איך אפשרר זה לא נוח
תעשה מה שטוב לך בסטי
באותו הנושא: