7 תשובות
אמור לשנות לטובה
אל תעשה את זה זה מגעיל ולאף אחד לא אכפת איך הלסת שלך ניראת אם אתה במשקל עודף אז תרזה ויראו שינוי
תלוי מאוד
יכול להזיק ולעוות אך יכול להיטיב מצד שני
שואל השאלה:
אני עושה גשר ואני חייב לעשות את זה בגלל שהלסת התחתונה שלי מקדימה והעליונה מאחור
אני גםם !!! בול אותה בעיה! עושה ניתוח עוד כמה חודשים כנראה. ממש מתרגשת!
אהה יעני גשר
כן תעשה זה יפה
זה מאזן את הפרופיל אז 99% מהפעמים זה בהחלט משנה לטובה! מה שכן איך הרופא קבע שצריך רק ניתוח לסת תחתונה? הייתי ממליצה ללכת למספר רופאים להתייעצות אם לא עשית את זה עד עכשיו