10 תשובות
לא הבנתי. הריאיון רק ב21?
שואל השאלה:
כן אבל זה שונה לכל קורס
אנונימית
שואל השאלה:
תלוי בעיר גם
אנונימית
אם הריאיון רק ב21 לאילו תשובות את מחכה? תעברי את הריאיון ואז ידברו איתך...
וכן אני יודעת אני מדריכה במדא
שואל השאלה:
תשובות לשאלון שלפני חח
אנונימית
שאלון הרשמה? לא אמורות להיות לזה תשובות. פשוט להגיע לא? אולי להירשם לשעה כלשהי מראש. ככה זה ברוב המקומות
שואל השאלה:
את מי שהתקבל פנימית מהבית ספר שלי הוסיפו לקבוצת וואטצאפ עם הסבר והודיעו להם על התאריך והתנאים ולפי מה שהבנתי הייתי צריכה לקבל תשובה במייל ובסמס על השאלון שמילאתי אבל אין לי מושג ממש תודה רבה לך גם ❤
אנונימית
אמור להיות בפלאייר או בטופס מייל/טלפון ליצירת קשר. תבדקי מולם
שואל השאלה:
התנאים שמד"א הציבו עבורינו אינם גמישים:
*תלמידי כיתה ט ומחוסנים פעמיים* או מחלימ/ה+חיסון , יש להצטייד בתדפיס תו ירוק או להציג דרך אפליקצית הרמזור אישור בתוקף עד 2022. יש להגיע עם מסכה. מי שאינו עומד/ת בתנאי הסף מתבקש לחסוך לעצמו עוגמת נפש ולצאת מהקבוצה.
השיחה היא שיחת היכרות קצרה (כ 3-7 דקות), יש להתאזר בסבלנות.
* הקבוצה נועדה למועמדים לקורס נוער, אם בטעות (עקב מספר טלפון שגוי) צורפו הורים, אבקשכם לצאת מהקבוצה ולשלוח לי בפרטי את שם התלמיד/ה ומספר הטלפון הנכון.
* יצוין כי לא נוכל להיענות לפניות של מועמדים שאינם ברשימה.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי ממש ממש תודה רבה! ❤
אנונימית