4 תשובות
זה נורמלי. כל אחד בקצב שלו
כל עוד את מקבלת ממנו יחס חם ואוהב אז הכל בסדר
כל עוד את מקבלת ממנו יחס חם ואוהב אז הכל בסדר
אני לא חושבת שהוא היה מושך את הקשר הרבה זמן ככה אם הוא לא היה מרגיש אליך משהו, כנראה קשה לו להגיד את זה עוד אבל תחכי
נורמלי לחלוטין, יש אנשים שפשוט לוקח להם יותר זמן להיפתח
הכל טוב :)
הכל טוב :)
שואל השאלה:
אני מתה כבר שזה יהיה בחוץ. היום היה רגע ככ חמןד שהייתי בטוחה שהוא יגיד את זה ואז הוא התרחק פתאום שוב
בא לי שזה יהיה ככ קל להגיד את זה ושזה יהיה כבר חלק מהשיחה אצלינו שאומרים אני אוהב.ת אותך.
אני מתה כבר שזה יהיה בחוץ. היום היה רגע ככ חמןד שהייתי בטוחה שהוא יגיד את זה ואז הוא התרחק פתאום שוב
בא לי שזה יהיה ככ קל להגיד את זה ושזה יהיה כבר חלק מהשיחה אצלינו שאומרים אני אוהב.ת אותך.
אנונימית
באותו הנושא: