4 תשובות
תשקיעי ממש ממש בללמוד תיאוריה ואת עוברת תוך יומיים
תקשיבי יש סרטון ביוטיוב ממש טוב של איזה שעה
אבל יום אחר כך את ניגשת ועוברת על בדוק
הוא פשוט מסביר טוב.
אם את רוצה קישור תשלחי לי הודעה.
ובכל מקרה את יכולה להתחיל נהיגה בלי תאוריה פשוט בלי טסט
אבל יום אחר כך את ניגשת ועוברת על בדוק
הוא פשוט מסביר טוב.
אם את רוצה קישור תשלחי לי הודעה.
ובכל מקרה את יכולה להתחיל נהיגה בלי תאוריה פשוט בלי טסט
הכל טוב בסוף תצליחי, גם אם יקח קצת יותר זמן ממה שחשבת
את חייבת תאוריה, אז תעברי תאוריה ואז תוכלי להוציא רישיון.
באותו הנושא: